Гарантійні зобов'язання DE DIETRICH
    
            
    


    


    
    
    
    
    
    

    
    
    
    
    
    
    

    
    

    
        

        
    
    
    
    
    
    

    
    




+380 (50) 317-31-84 +380 (32) 232-95-72
Каталог

Гарантійні зобов'язання DE DIETRICH

Сервісна політика компанії De Dietrich в Україні

1. ГАРАНТІЯ.

Гарантійний термін складає один рік (12 місяців) з дня введення обладнання в експлуатацію, але не більше 30 місяців з дня продажу обладнання. За відсутності відповідних документів гарантійний строк обчислюється з моменту виготовлення устаткування. Гарантійний термін на вузли та компоненти, замінені по закінченню гарантійного терміну на обладнання, становить 12 місяців. У результаті ремонту або заміни вузлів і компонентів обладнання гарантійний термін на обладнання в цілому не оновлюється.

Примітка. Офіційні партнери De Dietrich в Україні можуть під свою відповідальність надавати більший гарантійний термін (до 3 років) з умовою ПЛАТНОГО щорічного технічного обслуговування.

2. ПЕРШИЙ ПУСК І УМОВИ ГАРАНТІЇ.

Гарантія дійсна тільки при введенні виробу в експлуатацію (першому пуску) спеціалізованою обслуговуючою організацією, що має ліцензії, встановлені українським законодавством. Торгова фірма при продажу котла надає кінцевим користувачам координати обслуговуючих організацій. Обслуговуюча організація може бути складовою частиною торговельної фірми. Кінцевий користувач зобов'язаний мати документ, що підтверджують введення виробу в експлуатацію, наприклад, заповнений гарантійний талон встановленого зразка. У даному документі повинні бути зазначені такі пункти:

  • Модель апарату;
  • Серійний номер;
  • Дата продажу;
  • Дата першого пуску (введення виробу в експлуатацію);
  • Назва, адреса і телефон обслуговуючої організації, що здійснила перший пуск (введення виробу в експлуатацію);
  • Підпис та прізвище технічного фахівця, який виконав перший пуск.

3. ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ.

При виникненні несправностей протягом гарантійного терміну гарантійні роботи виконуються організацією, що здійснила введення виробу в експлуатацію (за відсутності інших гарантійних угод). Компанія De Dietrich забезпечує компенсацію вартості компонентів котлів, що вийшли з ладу, по гарантії через офіційних дилерів De Dietrich.