Сервісна політика компанії «BAXI» в Україні по газовим опалювальним котлам


1. ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК

Гарантійний термін становить один рік (12 місяців) з дня введення устаткування в експлуатацію, але не більше 30 місяців з дня продажу устаткування. За відсутності відповідних документів гарантійний строк обчислюється моментом виготовлення устаткування. Гарантійний термін на вузли і компоненти, замінені по закінченню гарантійного терміну на обладнання, становить 6 місяців. У результаті ремонту або заміни вузлів і компонентів устаткування гарантійний термін на обладнання в цілому не обновлюється.


Примітка. Офіційні партнери BAXI в Україні можуть під власну відповідальність надавати більший гарантійний строк (до 3 років) за умови ПЛАТНОГО щорічного технічного обслуговування.


2. ПЕРШИЙ ПУСК І УМОВИ ГАРАНТІЇ

Гарантія дійсна тільки при введенні виробу в експлуатацію (першому пуску) спеціалізованою обслуговуючою організаціею, що має ліцензії, встановлені українським законодавством. Торгова фірма при продажі котла надає кінцевим користувачам координати обслуговуючих організацій. Обслуговуюча організація може бути складовою частиною торгівельної фірми. Кінцевий користувач зобов'язаний мати документ, що підтверджує введення виробу в експлуатацію, наприклад, заповнений гарантійний талон встановленого зразку (див. нижче). У даному документі повинні бути вказані такі пункти:

  1. Модель апарату;
  2. Серійний номер;
  3. Дата продажу;
  4. Дата першого пуску (введення виробу в експлуатацію);
  5. Назва, адреса і телефон обслуговуючої організації, що здійснила перший пуск ( введення виробу в експлуатацію);
  6. Підпис та прізвище технічного фахівця, який виконав перший пуск.


3. ВИКОНАННЯ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ´ЯЗАНЬ

У випадку виникнення несправностей протягом гарантійного терміну, гарантійні роботи виконуються організацією, що здійснила введення виробу в експлуатацію (за відсутності інших гарантійних угод). Компанія BAXI забезпечує компенсацію вартості компонентів, які вийшли з ладу по гарантії через офіційних дилерів BAXI.