

KRAFT E | Ціна | К-сть | |
---|---|---|---|
Модель E new 12 кВт без автоматики | 450.00€ |
|
|
Модель E new 16 кВт без автоматики | 529.00€ |
|
|
Модель E new 20 кВт без автоматики | 563.00€ |
|
|
Модель E new 24 кВт без автоматики | 615.00€ |
|
|
Модель E new 12 кВт з автоматикою | 545.00€ |
|
|
Модель E new 16 кВт з автоматикою | 625.00€ |
|
|
Модель E new 20 кВт з автоматикою | 658.00€ |
|
|
Модель E new 24 кВт з автоматикою | 708.00€ |
|
ціна товару на сайті дійсна тільки при купівлі в інтернет-магазині, ціни роздрібної мережі можуть відрізнятися
Твердопаливний котел KRAFT E New - бюджетний опалювальний агрегат з двухходовим теплообмінником і водяними колосниками. Чи не залежить від електрики. На одному завантаженні працює 6-12 годин (в залежності від використовуваного палива). Призначений для опалення побутових та виробничих приміщень площею до 120 м2.
Працює на будь-якому твердому паливі - вугіллі, дровах, торфі, тирсових і торф'яних брикетах, деревних відходах (гілках, трісці, тирсі).
Котел виготовлений з якісної жароміцної стали 5 мм. А під декоративною обшивкою прокладений шар теплоізоляції, яка зводить втрати тепла до мінімуму.
Серія E New - це вдосконалена модель котлів минулій серії E з більш глибокої топкою і великим розміром завантажувальних дверцят.
Теплообмінник двухходовой. Виконаний у вигляді водяних полиць, розташованих прямо над топкою (так звані конвекційні канали). Завдяки цьому тепло гарячого диму передається воді в системі опалення, а не викидається в атмосферу.
Колосники водонаповнені. Зроблені з безшовних товстостінних труб, пов'язаних з водяною сорочкою котла. Теплоносій знімає виділене в нижній частині топки тепло і охолоджує колосники, виключаючи можливість їх прогорання.
Повітря в топку надходить через заслінку на нижніх дверцятах, регулювання якої здійснюється ланцюговим регулятором тяги (не входить в комплект поставки) .
на виході димоходу встановлений шибер з можливістю регулювання тяги і фіксаторами положення.
При бажанні на котел можна встановити механічний терморегулятор або повноцінну автоматику: нагнітальний вентилятор і контролер . Це дозволить регулювати подачу повітря без участі людини і на 15-25% скоротити споживання палива.
Вентилятор можна встановити і зліва, і справа, так як місце під нього передбачено по обидва боки корпуса.